NAUJIENOS

 

Kviečiame į 8 savaičių Sąmoningumu (mindfulness) grįsto  STRESO VALDYMO  kursus JAU NUO 2019 rugsėjo 18d. (trečiadienį) 18 val. Žaliakalnyje, kuriuos ves  psichologė, psichoterapeutė, mindfulness trenerė Egidija Talalienė, turinti ilgametę sėkmingą patirtį.

 

Išankstinė registracija būtina dėl riboto dalyvių skaičiaus.  Grupė uždara, kad jaustumėtės saugiai ir palaikančiai.  


Registruokitės el. paštu egidija@mpk.lt arba telefonu 8 65077090 

Ši prieš 38 metus JAV sukurta programa taikoma visame pasaulyje, ją lanko įvairiausio amžiaus žmonės, varginami streso, susiduriantys su psichologiniais sunkumais, ar kenčiantys nuo lėtinių ligų. Kaip streso mažinimo būdą šią metodiką taiko įvairiausių profesijų atstovai, nuo karių iki mokytojų bei gydytojų. Metodo efektyvumas įrodytas gausybe mokslinių tyrimų, Vakarų šalyse plačiai taikomas ir valstybinėse ligoninėse bei poliklinikose.   
Ką dažniausiai pastebi šios programos dalyviai?
• Gerėja gebėjimas susikaupti  • Didėja galimybės suvaldyti stresines reakcijas • Didėja vidinė ramybė ir psichologinis stabilumas  • Daugėja teigiamų emocijų  • Pagerėja darbingumas  • Mažėja lėtiniai skausmai  • Mažėja fizinė ir emocinė įtampa  • Gerėja gebėjimas pastebėti savo poreikius  • Gerėja miegas  • Švelnėja emocinės reakcijos į sunkias situacijas
Kas rodo, kad esate pasiruošusi (-ęs) šiai programai ir ji gali būti naudinga?
• Jums nepatinka, kaip jaučiatės, ir esate pasiruošęs (-usi) dėti pastangas, kad situacija keistųsi • Gebate (arba norite mokytis) būti smalsi (-us), toleruoti šiek tiek neužtikrintumo, ir dėti reguliarias pastangas kai rezulato reikia truputį palaukti  • Į savo dienotvarkę galėsite įtraukti bent 20-30 minučių kasdienių pratybų 
Ko iš šios programos nereikėtų tikėtis?
• Kad norimi pokyčiai įvyks savaime arba nereikės dėti jokių pastangų ☺ • Kad išmoksite „išjungti“ nepageidaujamas mintis arba jų „atsikratyti“  • Kad visada jausite tik teigiamas emocijas
• Kad tapsite „zombiu“, liausitės jausti emocijas  arba jūsų asmenybė kokiais nors kitais atžvilgiais iš esmės pasikeis ☺ 
 

Adresas: Gerovės skg. 17, III a., Kaunas     

Registruokitės tel. +370 650 77090 arba el. paštu egidija@mpk.lt

 


SĄMONINGO VALGYMO Mindfulness praktikomis grįstas 2 dienų seminaras

(Rugsėjo 26d - I dalis (3val) nuo 17.30-20.30); spalio 3d- IIdalis (3 val.) nuo 17.30-20.30.

Kaina : 45Eur, užsiregistravusiems ir apmokėjusiems iki rugsėjo 1d. - 37Eur.!


Adresas: Gerovės skg. 17, Kaunas     

Registruokitės tel. +370 650 77090 arba el. paštu egidija@mpk.lt

SAVAITGALIO STOVYKLA

MINDFULNESS TYLOS ENDORFINAI  - TAI DĖMESYS KŪNUI - SIELAI - PROTUI

Kaina  200 EUR  (apgyvendinimas, maitinimas, paskaitos, dirbtuvės protui, kūnui ir dėmesingumui lavinti)

VIETŲ SKAIČIUS RIBOTAS!!!

Data  bus paskelbta artimiausiu metu.



Sukurtas puikus video apie Dėmesingą įsisąmoninimą (Mindfulness)!

Galite pažiūrėti čia:

https://www.bing.com/videos/search?q=streso+valdymas+ir+prevencija&FORM=HDRSC3


 


Naujiena: antistresiniai pratimai – jau ir jūsų mobiliajame!
 

    Džiaugiamės galėdami pranešti: jau galite atsisiųsti nemokamą mūsų specialiai jums parengtą išmaniąją

programėlę „Antistresiniai pratimai” (pritaikyta IOS ir Android OS).

 

    „Ši programėlė – puiki priemonė mokytis, tobulintis su mindfulness jau susipažinusiems mūsų kursų, seminarų dalyviams. Juk daug lengviau ištaikyti laisvo laiko meditacijai, kai programėlė su, tarkime, kūno skanavimo ar kitais pratimais – čia pat po ranka, patogiai bet kada pasiekiama mobiliajame telefone”, – sako psichologė, psichoterapeutė, mentorystės ekspertė, įsisąmoninimu grįstos psichologijos (mindfulness) bei naudingų įpročių trenerė, VŠĮ Atsakingo verslo ir mentorystės instituto direktorė Egidija Talalienė.

 

 

 

 

    Tačiau išmanioji programėlė puikiai tinka ir tiems, kurie dėmesingo įsisąmoninimo technikas dar tik atranda: ji gali tapti žingsniu link savęs pažinimo, mokymosi susikaupti, sutelkti dėmesį – ar tiesiog atrasti sau naują būdą kitaip pažvelgti į save, savo problemas. 

    Žinoma, mokytis minfulness technikos vien iš programėlės – ilgas ir ne toks veiksmingas kelias ugdant dėmesingumą. Juk dėmesingu įsisąmoninimu grįstos technikos ne atsitiktinai praktikuojamos būtent grupėje: aptariant praktikuojamus pratimus, kiekvienas užsiėmimo dalyvis praturtėja ne tik iš instruktoriaus patirties ir savų pojūčių, bet ir išgirsta kitų grupės narių apmąstymus, o tai – labai vertinga, ugdanti ir drąsinanti patirtis.

    Vis dėlto visada yra žmonių, kurie kažką nauja ir vertinga nori pirmiau atrasti ir išbandyti patys. Jiems taip pat bus naudinga mūsų išmanioji programėlė. 

    „Jau geriau kažką daryti patiems, kad ir pagal šią išmaniąją programėlę – negu visiškai nieko nedaryti. Nes tas, kuris įsijungia, klauso, bando – kad ir vienas, vis tiek turės naudos. Galbūt jo kelias bus ilgesnis, laukiami pokyčiai įvyks ne taip greitai, kaip mokantis visiems drauge, sulaukiant pagalbos ir palaikymo iš visos grupės.

    Mūsų tikslas – kad žmonės taptų sąmoningesni, kad šiandien, dabar jie žvalgytųsi ne į praeitį, ne į ateitį – o kad išmoktų pasidžiaugti dabartimi ir sugebėtų išbūti kiekvieną dabarties akimirką – ir džiaugsmingą, ir sunkią – sakė programėlės autorė. 

    Pasak E.Talalienės, naujoji išmanioji programėlė „Antistresiniai pratimai” yra nemokama, ir ne atsitiktinai: idėja, jog reikia dalintis su kitais savo gerąja patirtimi, yra dalis jos pačios filosofijos, gyvenimo pasaulėžiūros. 

    Juk tie, kurie nori pažinti save ir nuodugniai pasigilinti į mindfulness teikiamas galimybes – anksčiau ar vėliau vis tiek ateis...

 

Programėlės sukūrimo partneriai : Kauno iniciatyvos, Kauno m. savivaldybės visuomenės sveikatos biuras,

Atsakingo verslo ir mentorystės institutas, Žinių radijas. AČIŪ VISIEMS!

 


 

 

Gyvensenos įpročių dienoraštis TAU!

 

 

VšĮ ,,Atsakingo verslo ir mentorystės institutas" prisidėjo prie gyvensenos įpročių dienoraščio sukūrimo.

Dienoraštyje yra gausybė informacijos apie lieknėjimą, mitybą, relaksaciją ir kitus aktualius dalykus žmogui. 

Nemokamą dienoraštį gali rasti: Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biure.